ČSOB spoření s bonusem
ČSOB spoření s bonusem s úrokem až 0,35 % p.a.
Nyní budete automaticky přesměrováni na web banky…
Pokud se nic neděje, klikněte prosím na tlačítko níže…
Hledáte nějakou jiný spořicí účet?
Klikněte zde
Časté otázky a odpovědi
Vše, co je dobré vědět předem
- Jak to celé vlastně funguje?
- Jednoduše, naše stránky fungují jako srovnávač finančních produktů a pojištění, prezentujeme nabídku jednotlivých společností. Pokud se rozhodnete nějaký produkt sjednat, nejsme v pozici zprostředkovatele nebo poskytovatele žádného prezentovaného produktu, vždy tedy budete jednat pouze s vybraným poskytovatelem nebo zprostředkovatelem na jehož stránky budete automaticky přesměrováni, nebo jehož vložený formulář vyplníte. Provozovatel webu žádné smlouvy neuzavírá a nemá ani přístup k žádným zadávaným informacím.
- Je moje žádost (o půjčku, pojištění apod.) nezávazná?
- Ano, do podpisu smlouvy je každá žádost zcela nezávazná. Můžete si tak nechat vystavit nabídky na hypotéční úvěr, nebankovní půjčku nebo třeba cestovní pojištění. Dokud finálně nepotvrdíte svůj zájem, můžete celý proces kdykoliv ukončit.
- Mohu všechno zařídit pouze přes internet?
- Záleží na produktu, který si zvolíte. Většinou bankovních i nebankovních půjček je například možné sjednat čistě přes internet vyplněním žádosti, ofocením potřebných dokumentů a potvrzením SMS zprávou. Některé složitější produkty a úvěry vyššího objemu je však třeba sjednat osobně (např. na pobočce banky), minimálně první krok v tomto procesu však můžete udělat na webu poskytovatele nebo zprostředkovatele daného produktu.
- Jsou moje osobní údaje v bezpečí?
- Ano, komunikaci mezi vámi a tímto webem, respektive weby jednotlivých společností je šifrována. Provozovatel tohoto webu neukládá žádné vaše osobní údaje, předání dat probíhá napřímo mezi vámi a vybranou společností a my k nim nemáme žádný přístup. Každý licencovaný poskytovatel spotřebitelských úvěrů, pojištění atd. je povinen ze zákona nakládat velmi opatrně s citlivými osobními údaji. Případné pokuty z pochybení jsou velmi vysoké.
- Co se stane, když vyplním poptávku?
- Záleží samozřejmě na produktu, který zvolíte. Zpravidla ale následně obdržíte do emailu kopii poptávky a budete telefonicky kontaktováni poskytovatelem daného produktu za účelem doplnění žádosti a kontroly zadaných informací. Doporučujeme proto mít u sebe svůj telefon a případně i potřebné dokumenty (občanský průkaz, výplatní pásky apod.).