O2 Czech Republic a.s.
Informace, kontakt a struktura společnosti
Základní informace
Kotaktní informace a sídlo společnosti
- Název společnosti
- O2 Czech Republic a.s.
- IČ
- 60193336
- Ulice
- Za Brumlovkou 266/2
- PSČ
- 14000
- Město
- Praha 4
- Webové stránky
- www.o2.cz
Sídlo na mapě
Hodnocení návštěvníků
Podělte se o své zkušenosti a přidejte hodnocení
Slušnost ještě existuje
„V Liberci jsem navštívila prodejnu O2, Pražská ul, protože mobil s kreditem, mi začal rychle ubývat.
Paní vedoucí Adamcová mi ukázala, kde byla chyba, zapnutá data a jak je vypnout.
Její přístup byl laskavý, trpělivý, protože jsem se dotazovala i na jiné možnosti u druhého mobilu a TV.
Kéž by takových lidí bylo více i v jiných sektorech, hned je člověku lépe na duši, že slušnost ještě nevymizela.
Ještě jednou velké díky Šourková“
Nespokojenost s televizí
„Již několikrát jsem volal na vaše operátory ale bez výsledku.jedná se mi o časté výpadky signálu to je že se zastaví obraz a já čekám asi 1.minutu než to naskočí.Další problém je že na obrazovce se objeví server error a je konec.Dále tam skočí také něco o přehrávači tak že s přenosu vidíme polovičku.Už mne nebaví pořád volat na vaše operátory kteří mi řeknou že se na tom pracuje.Na tom uz pracujete víc jak rok.Nelze seřadit kanály.Zlatá stará verze.Vy chcete platit a já chci kvalitní služby.Jinak uvažuju o odstoupení služby.Operátor vám řekne běžte do naší prodejny vemte setobox a oni vám udělají tovární nastavení nebo si kupte nový,co to je za služby,nebo vám řekne vytáhněte kabel od setoboxu a chvíli počkejte a zase zasuňte.Nezlobte se ale za takové služby platit?Mám ještě druhou televizi tam zase než se dostanu do programu tak 5 minut se tam krotí O2 pak to skočí dolu na obrazovku a zase se kroutí malé kolečko tak že než naskočí signál tak to trvá 10 minut.Chtěl bych vědět vaše vyjádření “
Nejhorší komunikace se kterou jsem se v poslední době setkal+problémová o2TV
„Mám velmi špatné zkušenosti s komunikací s vašimi pracovníky jak na pobočce Plzeň, Rokycanská ( již bylo řešeno ) tak s komunikací na chat o2. 23.7.2023 v cca 14:50 jsem jednal s Daliborem Adamcem a ač se komunikace jevila velmi kladně, následné jednání a výsledek byl zcela opačný! To, co jsem požadoval a bylo mi slíbeno, jsem nedostal, ale naopak mi bylo "poskytnuto" to, co jsem nechtěl spolu s výrazným navýšením ceny (a to přesto, že mi služba o2TV zlatá + VOYO byla prakticky vnucena s tí, že bude na dva měsíce zdarma!!!). Okamžitě jsem kontaktoval p.Adamce a žádal nápravu, odpověď byla zcela irelevantní. Ihned jsem to reklamoval a žádal, aby bylo vše uvedeno do původního stavu, pokud není schopen zajistit můj původní požadavek ( přidání k mému balíčku spolu další, konkrétní, číslo=neomez.voání+SMS+4GB za 300,-Kč ) jak jsem žádal a jak slíbil. Od té doby (24.7.) nekomunikuje ( přes žádost o potvrzení ) a k nápravě nedošlo!!!
Vaše o2Tv funguje velmi problematicky ( zřejmě vadný setobox - téměř denně i opakované výpadky = musím neustále restartovat nebo aktivovat tovární nastavení ( jak mi bylo doporučen ) výsledek je stále stejný. Při pokusu to řešit na pobočce (PM,Rokycanská) jsem žádal výměnu, nebo opravu s tím, že mi na dobu opravy bude poskytnuto náhradní zařízení. ale byl jsem odmítnut. Takže by mi až měsíc nebyla poskytnuta služba, kterou vždy řádně a včas platím!!!“
Ověřená recenze znamená, že recenzent vyplnil své jméno, příjmení a emailovou adresu a po odeslání recenze potvrdil platnost zadané emailové adresy kliknutím na vygenerovaný odkaz. Takto ověřené recenze mají vyšší vypovídající hodnotu. Přidání recenze je anonymní a za jeho obsah zodpovídá autor. Texty některých recenzí jsou redakčně upraveny (gramatika, překlepy). Recenze, které obsahují vulgarity mažeme. Některé uživatelské recenze byly hromadně importovány z partnerského webu Pujcku.cz